Kdo jsem? Jaké jsou mé cíle?

25.11.2023
Jmenuji se Markéta Beštová a nyní jsem v prvním semestru magisterského studia na Masarykově univerzitě v Brně. Přišla jsem sem z pražské Univerzity Karlovy, kde jsem obhájila bakalářský titul z oboru Informační studia a knihovnictví. Do Brna jsem zamířila, protože mi místní Katedra informačních studií a knihovnictví nabídla studium zaměření, které mě zaujalo. Těším se tedy, že se zde budu moci všestranně rozvíjet nejen v komunitním knihovnictví, o které jsem se zajímala během bakalářského studia, ale také mi obor pomůže zorientovat se v oborech jako je design nebo datový management. Očekávám, že mi magisterské studium zde na Masarykově univerzitě přinese nové zkušenosti i inspirující osobnosti z řad učitelů i ostatních studentů.


Mým cílem je projít studiem a nasbírat v něm co největší množství znalostí i praktických zkušeností, abych se mohla v budoucnu uplatnit na pracovní pozici, která mě bude naplňovat a bude mi dávat smysl. V tuto chvíli se intenzivně zajímám o design služeb, který je pro mě úplně novou výzvou a kterému bych se ráda věnovala během studia i později v práci. Již nyní se setkávám s množstvím nových výzev, které mě posunou dále v mém životě, ať již ze studijního, osobního nebo pracovního hlediska. Těším se na vše, co mě zde čeká a co mi pomůže dosáhnout mého cíle.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky